A Review Of سکه بخریم بهتره یا طلای آب شده

Wiki Article

سرمایه‌گذاری در بازار سکه در بازه‌ی زمانی طولانی‌مدت ریسک کمی دارد و هرچند که تحت‌تأثیر عوامل داخلی و خارجی قیمت آن دچار نوسانات می‌شود، اما در نهایت روند ثباتی را طی خواهد کرد. ساده‌تر بگوییم: نوسان قیمت سکه به نسبت طلا کمی بیشتر است و شاید یکی از علت‌های آن، تأثیرگذاری تورم بر بازار سکه باشد.

در‌ هنگام خرید سکه می‌توانید آن‌را در بسته‌بندی‌های هولوگرام‌دار و معتبر تهیه کنید که این مورد به افراد غیرحرفه‌ای کمک می‌کند تا با خیال راحت برای خرید اقدام کنند.

به طوری که سکه طلا و طلای آب شده دو مورد از انواع این سرمایه گذاری ها می باشند. درباره اینکه کدامیک از این موارد برای سرمایه گذاری مناسب می باشند صحبت کردیم و در این باره به طور جداگانه به مزایا و نیز معایب هریک اشاره کردیم.

بیشترین تقاضای سکه در بازار سرمایه‌گذاری طلا، مربوط به سکه امامی و با توجه به آخرین سال ضرب آن است.

به همین خاطر می‌توان در هر زمانی آن را به راحتی فروخت؛ فقط باید حواستان باشد که به قیمت روز طلا بفروشید.

در این مقاله ابتدا تعریفی از سکه و طلای آب‌شده آورده شده است و سپس به بررسی تفاوت سرمایه‌گذاری بر روی هر یک از این روش‌ها می‌پردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

اولین مزیت مربوط به سوددهی این کالا می شود. سکه طلا به گونه ای سود می دهد که بالاتر از تورم می باشد.

حتماً برای شما هم پیش آمده که مقداری پول برای پس‌انداز داشته و تصمیم بگیرید برای حفظ ارزش آن، در یک بازار مالی سرمایه گذاری کنید. سرمایه گذاری در بازارهای مالی بسیار متنوع است و هرکدام از آن‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که اگر تازه‌کار باشید، ممکن است تصمیم‌گیری در این مورد برایتان گیج‌کننده باشد. در میان بازارهای مالی، سرمایه گذاری در سکه و طلا، محبوبیت بیشتری دارد و حتماً شما هم با این جمله مواجه شده‌اید که «با پولت طلا بخر»!

در این مقاله حباب سکه و مفاهیم مربوط به آن را برای جلوگیری از ضرر کردن بررسی می کنیم.

همانطور که در قسمت قبل توضیح دادیم سکه در بسته‌‌بندی مخصوصی و به‌صورت پرس شده به‌فروش می‌رسد. متاسفانه تشخیص بانکی سکه یا طلای آب شده یا غیربانکی بودن این بسته‌بندی‌ها برای همه امکان‌پذیر نیست و نیاز به مراجعه به افراد خبره دارد.

قیمت طلا در داخل نیز تابعی از قیمت جهانی طلا و قیمت دلار است. بنابراین هر عاملی که بر این دو اثرگذار باشد، بر قیمت طلای آبشده نیز اثرگذار است.

طلاین یک سامانه معتبر سرمایه گذاری در طلای آب شده است که می‌توانید هر ساعت از شبانه روز هر میزان از طلا که مد نظر شما است را از آن خریداری کنید و در زمانی که قیمت طلا بالاتر رفت آن را در همان سامانه به فروش برسانید.

درباره ما تماس با ما آرشیو تمامی حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری فردا نیوز میباشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

بسیاری از مردم گمان می‌کنند که بازار سکه دقیقاً مشابه بازار طلا عمل می‌کند و بر همین اساس، با خرید سکه ممکن است در فاصله‌ی بسیار اندکی ضرر کنند و میزان زیادی از سرمایه‌ی خود را از دست دهند.

Report this wiki page